KONCEPT POKALA:
ROK pokalno tekmovanje v kartingu je primerno za vse ljubitelje hitrosti in adrenalina. Namenjen je vsem ki bi radi svojo željo po dirkanju uresnicili na varen nacin na dirkališcu. Motor Rok je 125 ccm dvo-taktni pogonski agregat s centrifugalno sklopko in elektronskim zaganjacem. Moč 29 KM bo zadovoljila še tako zahtevnega dirkaca. Motor je zasnovan tako, da ne zahteva veliko vzdrževanja in ni zapecaten, kar zagotavlja nizke stroške dirkanja. Proizvajalec motorjev tipa ROK je Italijansko podjetje VORTEX, ki ima že več kot 40 let izkušenj na podroeju kartinga, v svojih vitrinah pa hranijo mnogo pokalov,
osvojenih na evropskih in svetovnih prvenstvih.
POKAL ROK V SLOVENIJI:
Tekmovanje je bilo v Sloveniji prvic uspešno organizirano v letu 2010, ko je v prvenstvu redno nastopalo 5 tekmovalcev. Zmagovalec je postal Miha Pozvek. V sezoni 2011 je pokalno tekmovanje ROK postalo eno najbolj množicnih kategorij, saj je bilo na koncu uvršcenih 9 tekmovalcev. Prvak pa je postal Tomaž Pirman. Že naslednja sezona je bila še bolj številčna in bolj napeta. Prvak za leto 2012 je postal Aleš Šubelj. Sezona 2013 je bila nekoliko krajša saj so bile izvedene le tri dirke. Zmagovito sezono 2011 pa je ponovil Tomaž Pirman in tako že drugič slavil v pokalu ROK. Pokal je bil v sezoni 2014 izveden že petič zapored. Sezona je bila izjemno napeta. Prvak pa je prvič postal Miha Ivačič. Poleg Kategorije ROK je letos za pokal štela tudi kategorija Junior Rok katero pa je prepričljivo dobila Sara Markučič.
MOTOR ROK VORTEX:
- dvotaktni enovaljni motor ROK
- 125 kubicnih centimetrov
- 29 KM pri 11.500 vrt/min
- Navor 19,6 NM pri 10.000 vrt/min
- Elektronski limitator vrtljajev
- Erpalka in vplinjae DELL'ORTO
- Vodno hlajanje z crpalko
- Digitalna elektronika
- centrifugalna sklopka
- Izpušni sistem z dušilcem